Der kan forekomme forsinkelser på levering. Grundet store pakkemængder hos PostNord..
Sidste frist for bestilling med levering inden juleaften er d. 18. december. læs mere her
Hos Abilica Online lader vi ikke vores kunder stå alene, når vi har leveret og installeret vores træningsmaskiner. Vi tilbyder altid en efterfølgende servicering af vores udstyr.
Vi kan tilbyde vores kunder en fast serviceaftale, hvor vi kommer og tjekker udstyret X antal gange om året, eller en aftale hvor kunderne kan ringe efter os når der opstår et behov.
Hvad indebærer en serviceaftale hos Abilica Online?
- Efterspænding af skruer og bolte
- Smøring af maskiner
- Tjek for slitage (af f.eks. wire, løbeplade mm.)
- Lytte efter eventuelle mislyde på maskiner og fjerne dem
- Log-bog for hvert besøg
Hvorfor vælge en serviceaftale hos Abilica Online:
- Maksimere sikkerheden og undgå uheld grundet slitage
- Forhindre at maskiner står stille i centret fordi de er ’ude af drift’
- Give brugerne/kunderne den bedst mulige oplevelse med udstyr som fungerer maksimalt
Hvad koster en serviceaftale?
Der er flere faktorer som har en indflydelse på prisen på en serviceaftale:
- Antal besøg pr. år
- Mængden af udstyr som skal serviceres
- Maks tid for påbegyndt reparation
Værd at vide:
- Reservedele indgår ikke i en serviceaftale og faktureres derfor separat
- Vi kan godt servicere udstyr som ikke er købt hos os, MEN vi kan ikke garantere, at vi kan lave produkterne, hvis de skulle gå i stykker eller få fejl
- Vi kommer ud til destinationen så hurtigt som overhovedet muligt efter fejlmelding
Vi kan skræddersy en serviceaftale efter kundens behov og ønsker.
Vores salgsafdeling for pro-udstyr dækker hele landet, og kan kontaktes her
for uforpligtende råd og vejledning omkring bl.a. tilbud til- og indretning af fitnesscentre og motionsrum.
De kan også kontaktes på telefon 93 63 38 90 eller 70 27 02 79.
Tilmeld dig for eksklusiv adgang til salg og inspiration fra vores brands